Нове покоління трансмісій від TRP.

TRP (Tektro Racing Products) відомі, в першу чергу, як виробник доступних гальм, хоча в останні роки їх гальма регулярно з’являлися в першій п’ятірці КМ з дисковим гальмом. Спонсорство Аарона Гвіна у 2016 році визначило шлях TRP в сегмент компонентів, які покупець отримує не лише на заводському велосипеді, сподіваючись замінити їх якнайшвидше на Sram або Shimano, а також у вищому і середньому сегменті, де конкуренція надзвичайно висока.

Tektro, материнська компанія TRP, є справжнім великим виробництвом – щороку вони відправляють близько 13 мільйонів гальм (20,000 на день), і багатьом виробникам велосипедів зручно мати можливість замовити і трансмісію, і гальма в одному місці. Починаючи з 2019 року, TRP продавали перше покоління своїх трансмісій, але не можна сказати, що вони були широко поширеними. Друге покоління виглядає набагато сучасніше і цікавіше.

TRP поки що не вирішили входити в найбільш модний сегмент електронних перемикачів і сфокусувалися на створенні якісної механіки. Оскільки користувачів, які прагнуть отримати висококласний механічний групсет, в найближчому майбутньому буде багато.

Новий перемикач EVO 12 виглядає значно сучасніше і цікавіше, ніж стара версія TR12. Усі компоненти, від рукоятки до паралелограма, були перероблені. Любителям ручок і кнопок буде радість, оскільки цього у новому перемикачі є вдосталь: є перемикач включення / виключення, який відомий всім, і в додаток до нього є також власний Hall Lock, названий на честь механіка Гвіна Джона Холла.

На суті це фіксатор із вимикачем, схожий на той, який використовується на перемикачах Sram для зручності зняття колеса. Коли він закритий, паралелограм перемикача фіксується жорстко і не рухається відносно рами, і його можна відкрити для зняття колеса. На вимикачі також є другий ручажок для полегшення зняття колеса!

Зовнішню частину рукоятки виконано з карбону і призначено для тримача зубчиків на 12/14 зубів, зубчики не є narrow-wide.

Нова ручка має кілька цікавих функцій. По-перше, як і у будь-якій ручці високого класу, є можливість регулювання положення важеля переключення для більших зірок під кутом відносно осі. Але це нікого не здивує, в топових моделях SRAM це вже давно є.

Набагато цікавішою є можливість вибору режиму роботи ручки – сингл-клік або мульті. У звичайному варіанті мультізабороти ви можете перемкнути до 5 передач одним рухом пальця. У варіанті сингл-кліка ви можете перемикати тільки по одній передачі. Це буде корисним як власникам електрик, де потужний двигун добре розриває ланцюг при перемиканні більше, ніж на одну зірку одразу, так і любителям точності. Той же Коді Келлі відзначав, що варіант з одним кліком більше подобається йому на гонках, оскільки ви завжди точно знаєте, що одне натискання = одна передача. Вихід трубки з

рукоятки зроблено якомога ближче до керма, щоб відповідати новим трендам, найяскравішим представником яких є нові гальма SRAM.

За словами виробника, найбільше ітерацій при розробці було витрачено на касету. Вона має досить звичайну конструкцію з двома великими зірками з алюмінію і всіма іншими виточеними з цілого сталевого заготовки. Набір зірок виглядає так: 10-11-13-15-18-21-24-28-32-36-44-52. TRP зробили блок зірок з алюмінію, який можна зняти із затиском під класичні болти Torx T25. Касета виходить на 1 г легше, ніж XX1, і на 2 г легше, ніж XTR.

Стандарт кріплення касети – шимановський Microspline. Вибір обумовлений тим, що для обходу патентів SRAM зазвичай доводиться придумувати занадто складні і не занадто зручні конструкції, подібні до e*Thirteen, а зі шимановським стандартом все простіше.

Касета для групи DH на 7 швидкостей має більш звичну конструкцію і стандарт для барабанів Shimano HG. Діапазон 11-24T з набором зірок 11-13-15-17-19-21-24.

Наступний елемент повного групсету – шатуни. Їх буде як з карбону, так і з алюмінію. Цікаво, що все, що представляє TRP, виготовляється безпосередньо на їхніх власних заводах, а не віддається на аутсорс. А от профіль зубів Narrow-wide вирішили не вигадувати велосипед і ліцензували профіль MRP Wave, що свідчить про те, що це була найбільш доступна опція.

Група EVO12 буде доступна в золотому і срібному кольорах. Функціонально вони ідентичні, відрізняються лише зовнішнім виглядом. Ціни і заявлена вага деталей EVO12:

  • Карбонова система: $350 – 504 г (170 мм)
  • Алюмінієва система: $150 – (вага не заявлена)
  • Передні зірки: $75–80 – 81 г (Boost 32T)
  • Каретка: $42 – (вага залежить від стандарту)
  • Касета: $399 – 372 г
  • Ланцюг (KMC): $39 (срібло), $75 (золото) – 270 г.
  • Рукоятка: $100 (срібло), $110 (золото) – 125 г (без затискача і троса)
  • Перемикач: $230 (срібло), $240 (золото) – 301 г.

Оновлений групсет для DH EVO7 DH

  • Алюмінієві шатуни: $150
  • Ланцюг (KMC): $75
  • Касета: $100
  • Рукоятка: $100 (срібло), $110 (золото)
  • Перемикач: $230 (срібло), $240 (золото)

Групу вже офіційно представили на виставці Тайпей Шоу, і вона має надійти в продаж протягом місяця.

Також долучайтесь до нашого технічного форуму та чекаємо на ваші коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *