На Pinbike з’явилася цікава публікація про прототип від Angeles Bicycle, який був розроблений 19-річним юнаком! Серед цікавих особливостей (окрім віку конструктора):
- Виготовлений на ЧПУ.
- Проектування рами, розрахунок рукоятки та графіка були здійснені Ітаном Еггертом, власником та засновником компанії (йому 19 років, так).
- Фліп-чіп.
- Знімні дропаути.
- Налаштовувані кермові втулки.
- UDH (Universal Derailleur Hanger) переробки.
- 73-мм каретка типу BSA.
Для тестування прототипів використовувалася 3D-друк, маркетинг і фотографії робилися за допомогою друзів. Назва бренду походить від міста Порт-Анджелес, рідного міста Північно-Західного Кубку та одного з улюблених місць для катання Ітана. Сам Ітан говорить про ідею велосипеда так:
“Ідея виникла, коли я допомагав другу виправляти його велосипед, і я намагався пояснити, як можна покращити зчеплення на його рамі, але він просто подивився на мене дуже збентежено і сказав, що мені слід зробити власну раму, і ось ми тут.”
Рама є фрезерованою, передній трикутник виготовлений з двох половинок. Матеріал – 7075-T6. Проте Ітан наголошує, що не планує обмежувати себе одним алюмінієм.
Дані щодо кінематики поки не надаються, але на Pinbike відзначають схожість устрою з Cannondale Jekyll.
Загалом, це стандартний ендуро з ходом під 170 мм під 29-дюймові колеса. Заводиться амортизатор 205×65, але якщо обмежити його хід до 57,2 мм, можна досягти ходу підвіски 160 мм, що вимагатиме встановлення вилки такого ж ходу.
Також розглядається використання рами під 27,5-дюймові колеса і вилку 200 мм.
Ітан розглядає своє створіння для гонок і фрірайду.
Геометрія: Наразі існує лише один прототип розміру L
- Розмір рами – 480 мм.
- Кут сідла – 82 градуси.
- Стек – 635 мм.
- Довжина сідельної труби – 450 мм.
- Кут керма – 63 градуси.
- Довжина керма – 100 мм.
- Регулюється довжина перьев за допомогою заміни дропаутів – 440, 450 і 460 мм. Також є дропаути з вертикальним зміщенням для коліс 27,5 дюймів.
- Дроп каретки для коліс 29 – 25 мм.
- Колесна база 1289 мм (з 450-мм перьями).
Також долучайтесь до нашого технічного форуму та чекаємо на ваші коментарі