На прикладі Pole ми переконалися, що хай енд це не завжди карбон. Ministry Cycles намагаються піти тією ж доріжкою.
Біля джерел компанії Ministry Cycles стоїть ветеран велоіндустрії Кріс Каррі (Chris Currie). На його рахунку один з перших інтернет-магазинів велосипедів у 90-х роках, кілька велосипедних брендів і досить підвіска 3VO, яка використовувалася в велосипедах Jamis.

Як ви зрозуміли, у Кріса постійно сверблять руки і він любить вигадувати всякі штуки. Так він і вигадав Ministry Cycles. В основу лягла злегка переосмислена підвіска 3VO, а як матеріал для рами Кріс вибрав алюміній. Кріс сам зізнається, що вибір упав на алюміній, а не карбон, через те, що виробничий процес простіше масштабувати, як і вносити зміни до геометрії чи підвіски. Правда будівництво рами припала саме на той момент, коли ціни на алюміній поповзли вгору, але подітися вже не було куди. Заручившись підтримкою інженера Джордана Джексона (Jordan Jackson) з Certa Design and Engineering у Великій Британії, і знайшовши підрядників з ЧПУ – Кріс нарешті зміг втілити Psalm 150 у металі.

Рама зроблена за тим же принципом, що й решта рами з «незварюваного» Алю 7075-T6 — посаджена на спеціальний клей. Кріс каже, що в поклейці взагалі немає особливих складнощів, коли знаєш, що робити. Передній трикутник був спроектований з пазами, що самовирівнюються, так що основна заковика – правильно нанести клей. Перший прототип Кріс узагалі склеїв сам, у себе в гаражі у Ванкувері.

В оновленій підвісці 3VO використовуються лише 2 лінки. До верхнього лінка прикріплено аморт і верхню частину заднього трикутника, а сам лінк кріпиться до рами на підсідельній трубі біля каретки. Поряд кріпиться і нижній лінк, який частиною у відповідь кріпиться до нижньої частини заднього трикутника. Сам задній трикутник виконаний із двох деталей з додатковими ребрами жорсткості та склеюється невеликою перемичкою у каретки. Дропаути знімні, 148*12мм.

Також завезли внутрішню проводку та заводське регулювання річу на 10мм спеціальними проставками у чашці. У всіх шарнірах рами використовуються підшипники однакового розміру 6902. Задній перемикач кріпиться на півень SRAM UDH, а стакан каретки під стандартну різьбову каретку BSA на 73мм. Такий набір можна вважати дуже добрим інженерним «тоном» Кріса.

Природно, рама під 29″ колеса. Як відомо з назви – в ній 150мм ходу, але геометрія спроектована під 160мм вилку, хоча Кріс каже, що можна і 170мм встромити. За роботу підвіски відповідає 205×60мм амортизатор стандарту Trunм6 амортизатор стандарту Trunм. 65 ° (64.5 ° на 170 мм). Кут підсидів 77.7 °. Річ варіюється від 480 до 490 мм, а змінні дропаути є під 435 і 445 мм пір’я. А 7мм Поки рама існує тільки в одному розмірі M/L.

Графіки з кінематикою для підвіски. Судячи з цифр – підвіска вийшла прогресивною і байк повинен непогано педалюватися. Цифри антисквату для 32Т зірки спереду та 50Т зірки ззаду, приблизно на таких зірках зазвичай ламають у підйом.

Кріс планує випустити першу пробну партію в 20 рамок де-то весни 2023 року. Бажаючівже можуть зробити передзамовлення + передоплату в 1 000$. Предоплату можна повністю повернути в будь-який момент, а Крис зв’язується з усіма наданими заявками перед початком виробництва. З детальністю можна сходити на офіційному сайті.

Один коментар до “Прототип ендуріка Psalm 150 від Ministry Cycles”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *