Швейцарці взялися за серйозне оновлення свого ендуро-велосипеда Bold Unplugged, подивімося, що з цього вийшло.

Перша версія Bold Unplugged з’явилася в 2018 році, а зараз ми вже в другому місяці 2023 року, і прийшов час для оновлення. В новій рамі використовується карбон HMX (той самий, який використовують у рамах Scott, що володіють компанією Bold з 2019 року). З зовнішнього вигляду рама нагадує оновлений Bold Linkin, з великими ходами, які є в їх арсеналі.

Головною відмінною рисою рами Bold від рам Scott є горизонтальне розташування амортизатора, і ця особливість збереглася й тут. Зусилля на нього передаються за допомогою складної трьохзчепленої системи лінків, яка обертається навколо каретки. Цю підвіску з віртуальною точкою обертання називають IST VP, і в рамі отримано 160 мм ходу.

Ця складна конструкція нижнього лінка дозволяє досягти високої ефективності роботи підвіски і надійної передачі усіх навантажень.

Попередній опис привертає увагу до розташування кріплення для пляшки на нижній горизонтальній трубі рами.

Для зручності доступу до амортизатора та можливості налаштувань, таких як регулювання настройок та додаткове відведення повітря, потрібно буде зняти захисний ковпачок на каретці.

Сам амортизатор — модернізований Fox Float X, має налаштування компресії і відскоку, а також зовнішній локаут. До речі, локаут впливає не лише на компресію, а й на об’єм повітряної камери. Окрім “відкрито” та “закрито”, існує проміжне положення з платформою.

Крім амортизатора, під кришкою також приховано набір “Save the Day Kit” з необхідним інструментом, тут є насос, багатофункціональний інструмент і місце для запасної камери з латками.

Ще один інструмент приховався в ручці на задній осі. В комплекті з велосипедом йдуть торкси T25, T30 та шестигранник на 6 мм.

Ще один інструмент приховався в ручці на задній осі. В комплекті з велосипедом йдуть торкси T25, T30 та шестигранник на 6 мм, що дозволить зручно провести обслуговування велосипеда під час катання.

Додатково можна зауважити наявність “фліп чіпу” у кріпленні верхнього лінка до заднього трикутника. Але цей “фліп чіп” не звичайний – внутрішня вставка дозволяє незначно коригувати геометрію (на 0.3° по кутах і 8 мм для висоти каретки), а за допомогою зовнішньої вставки можна гратися із розміром коліс – 27.5″ або 29″ ззаду, що надає більше гнучкості вибору для катання на різних типах маршрутів.

Також рама має власну направляючу для ланцюга.

Окремо варто відзначити, що рама не призначена для використання з класичними перемикачами на тросах, у неї просто відсутнє внутрішнє проводження до заднього перемикача. Усі комплекти будуть постачатися з перемикачами Sram AXS. Таке рішення робить кермо виглядає цікаво, справа – порожньо.

Зліва – стоїть стопка рубашок від манетки Tracloc. Десь їх стало менше, десь більше.

Геометрія

Давайте розглянемо геометрію. Раму з ходом 160 мм рекомендується використовувати з вилкою 170 мм, кут рульової може бути налаштований від 63,2° до 64,5°, кут підсідельної труби становить 77,8°, довжина пір може бути 437 мм. Раму доступно у розмірах S, M, L, XL і може використовуватися як з 29-дюймовими, так і з 27,5-дюймовими колесами на задній пері. Річ варіюється від 425 мм до 520 мм залежно від розміру. Крім того, є рульовий підшипник Syncros з чашками, які дозволяють змінити кут рульової на 1°. Якщо додати сюди можливості з фліп-чіпом, то можна витратити кілька днів, вибираючи оптимальне налаштування для себе. Це ідеально підходить для тих, хто більше захоплюється налаштуванням велосипеда, ніж їздою на ньому.

Велосипед буде доступний як в комплектаціях, так і у вигляді рами разом з сідлом Syncros Duncan Dropper 1.5 діаметром 34.9 мм, кермом Syncros Hixon iC Carbon, манеткою Tracloc і амортизатором FOX Float X Nude, TracLoc. Вага без “аптечки” Save the Day Kit становить 3 600 г, а ціна складає 6 000$. Доступні два кольори: графітовий і мармуровий.

За комплектації відповідають дві моделі. Простіша з них — Bold Unplugged Pro. У неї трансмісія Sram GX AXS, гальма SLX, вилка Fox 38 Float Performance, колеса Syncros Revelstoke 2.0. Колір — м’ятний. За цей варіант просять 9 000$.

Модель більш вдосконалена — Bold Unplugged Ultimate. Трансмісія Sram X01 AXS, гальма XTR, вилка Ohlins RXF38 m.2 Air, колеса Syncros Revelstoke 1.5. Колір — мокрий мармур. За неї потрібно заплатити всього 11 000$.

І отримайте невеличкий проморолик, щоб завершити:

Також долучайтесь до нашого технічного форуму та чекаємо на ваші коментарі

5 коментар до “Оновлений Bold Unplugged 2023”

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *